esmaspäev, 25. november 2019

Lätti jõudmine ja esimene nädal

Hei!

Tore näha, et oled sattunud mu blogi lugema. Siin saad lugeda mu praktikast ja vabast ajast Riias. aga mis me siin ikka pikalt räägime. 10.detsebril ehk isadepäeva hommikul kell 5.25. Bussi jõudes tuli mul multikatuju :D, tee peal jõudsin 2 multikat ära vaadta. Kella 9-ks jõudsime Riia bussijaama. Otsustasime, et lähme taksoga, sest meil oli kõigil palju asju kaasas. Leidsime siis takso millega saime ühika. Ühikasse sisse jõudes tegime check-in'i ära ja läksime tuppa. Pakkisime asjad lahti ja läksime linnaga tutvuma. Käisime KFC-s söömas ja uurisime ägedaid poode. Lõpuks läksime ühika, istusime ühikas kuni läksime õpetajatele bussijaama vastu. Kõndisime siis ühika ja läksime suht kohe magama.
   Esmaspäeval käisime me Riia tehnika kolledžis kus tegime AutoCadis meie kooli logo ja lõikasime laserlõikuriga välja. Õhtul chillisime jälle linna peal. Teisipäeval käisime tutvusime firmades alustuseks läksime Sakretisse, seal tehti meile ringkäik tehases. Peale Sakretit läksime me Pruzasse, seal tehti ka meil ringkäik firmas. Õhtul istusime ühikas, Kolmapäeval oli siis esimene tööpäev Peruzas. Peruza on siis tööstusliine ehitav firma, kes enamjaolt on spetsialiseerunud toiduainetööstusliinidele aga teevad ka muid tööstusliine. Peruza asub Riia linna ääres männimetsas. Töölesaamiseks peame me 2 bussiga sõitma ja kokku sõidame üle tunni (tagasi sõidame veel kauem, sest õhtuti on ummikud). Esimesel päeval aitasin Arvisel euroaluste porte nurkade pakkimismasinat testida. Neljapäeval viis mu praktika juhendaja mind ühte frimasse, kuhu on liini teinud Peruza. Seal firmas tehakse autosse juhiuksele juhtimispulte. Reedel sain ma Gutta tehasesse minna ja aidata liini täiustada. Õhtul läksime Jaroslaviga vanalinna, mina hakkasin tänaval kitarri mängima, et raha teenida. Esimesel õhtul mängisin ma umbes 1h ja ma teenisin üle 16 euri, lisaks meeldis see ühele vennale nii väga, et ta tegi meile baaris õlled välja. Laupäeval läksin jälle tänavale mängima ja siis teenisin ma 1h 30 euri. Pühapäeval läksime lihtsalt linnapeale.
Sellega sai meie esimene nädal läbi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar