esmaspäev, 25. november 2019

Teine nädal

Esmaspäeval oli Lätis iseseisvumispäev ehk see oli vaba päev, aga mina olin sellel ajal kodus. Kuigi plaan oli tulla tagasi Riia esmaspäevase kella 17.20 bussiga Tartus, aga tollele reisile olid piletid kõik välja müüdud siis pidin öise reisiga leppima ehk pidin võtma teisipäevase 01.05 kellase reisi ehk Riiasse jõudsin umbes natuke peale kella nelja ja siis umbes 45 minutit ootasin bussi, et saada ühika juurde. Jõudsin natuke olla ühikas ja sain natuke söödud ja siis tegin minekut praktika koha poole. Natuke raske oli teha pool unise peaga tööd, aga kuidagi sain töö tehtud. Pidin panema mingisugustele festo kaablitele ühendused külge, aga neid ka tegin tükk aega, sest koguaeg tuli mingi viga välja nende kaablite juures, et mul läks suht terve päev nende kaablite peale ja neid kaableid polnud palju, ainult neli tükki.

Kolmapäev(20.11.2019)
Tegelesime jälle selle sama projektiga, millega me tegelesime. Ergo tõstis ikka hingesi lindile ja mina tõstsin talle ette neid. Otseselt väga midagi huvitavat ei teinud.

Neljapäev(21.11.2019)
Pidime natuke arvutites tegelema sellega, et me saaks mingi suguste festo kettastega ühendust, et me saaks neid asju, millega neid hingesi kasti tõsteti mängida või noh katsetada, aga siis otsustas, et meil alumisel korrusel internet pole ja tegelesime sama asjaga millega me tegelesime kolmapäeval.

Reede(22.11.2019)
Mina sain vähemalt enda poolelt asjad allalaaditud, mis me pidime neljapäeval tegema ja siis meil oli see, et meie sülearvutid on liiga head, et neil polnud interneti porti siis pidime läbi wifi ühenduma sellele festo kettale. Muidugi ainult mina süvenesin sellele teemale, sest Ergo oli enamus ajast nende hingedega hõivatud. Aga siis kui natuke pikkem paus oli siis pidi Ergo samasi kaableid tegema, mis ma teisipäeval tegin. Mei saime natuke veel vedada kaableid ka, muidugi mina rohkem. Vedasime stopp nuppu juhtmeid ja vilkuri(või mingi tulede) juhtmeid, et suht põnev päev oli meil.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar